sobota, 6 kwietnia 2019

#Ważne #Info

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna gif   

Hola !!! 

Witam. W tym poście oznajmie wam kilka rzeczy... Niespełna kilka dni temu a konkretnie 1 kwietnia pożegnaliśmy na zawsze nasz serial na polskiej telewizji. Niestety to nie był żaden prima aprilis jak sugerowała data. W ten dzień oficialnie pożegnaliśmy premierowe odcinki SoyLuny. O ile wiem lecą powtórki ostatnich odcinków ale to nie to samo. Dla mnie osobiście przygoda z serialem skończyła sie w ubiegłe wakacje gdy wraz z wieloma fanami oglądałam serial w orginale lub z napisami. A nawet to i to. Więc prawie od roku znałam zakończenie. Ubolewam tylko nad tym że pozbawili nas 20 odcinków w ostatnim sezonie a na film raczej sie nie zapowiada biorąc pod uwage relacje Karol z obsadą a szczególnie z Ruggiero po za tym on już gra w kolejnych telenowelach.  Nasza przygoda z tym serialem trwająca około 4 lat dobiegła końca.
Nie martwcie sie jednak bo mam zamiar dokończyć tą historie na blogu tak jak to wcześciej planowalam czyli po trzech czterdziesto rozdziałowych częściach. Niestety nie umiem dotrzymać systematyczności ich tworzenia chociaż w m moim zeszycie mam już wiele pomysłów nawet do ostatniej części.  Z czego wynika ta moja niesystematyczność? Nie mogę zaprzeczyć że z lenistwa bo to by było kłamstwo. Nie chodzi też o to że serial mi sie znudził  bo to nie prawda #SoyLunaPorSiempre ale też chodzi o życie osobiste czyli moją prywatność. Mam 20 lat studiuje, mam chłopaka więc czasem brak mi czasu na to wszystko ale obiecuje że dotrzymam słowa. 
Jeśli chodzi o moją przyszłość jako blogerki to o to bie musicie sie martwić ponieważ jak mówiłam będzie nowy projekt ale to tajemnica narazie. Wszystkiego dowiecie sie w swoim czasie 
Myślicie że nowy serial Bia przebije SoyLune? Macie zamiar oglądać? Po zwiastunie i pierwszej piosence mogę stwierdzić że będę go oglądać i być może odniesie sukces jak SL i V? A wy co o tym myślicie? Podzielcie sięswoją opinią w komentarzach <3 
Kocham was <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

By: Marlene