niedziela, 24 marca 2019

{Polska Wersja } Ramirro, Yam&Jim ~ Honey Fanny~ Słodka zabawa



  Ramirro, Yam&Jim ~ Honey Fanny~ Słodka zabawa




Wiem, że czuje to co myślisz
Wyglądam tak słodko
Widzę, że ciągle na mnie spoglądasz 
Więc kiedy zabierzesz mnie na słodką zabawe

Wiem, że jesteś tak blisko mnie 
Przez co słodką nadzieje mam
Dziś wymyślisz jakiś słodki pretekst
By zabrać mnie na zabawę 

Czuję że to sie wydarzy 
Między nami czas spowalnia 
Bo czuje to samo co Ty
Dalej chodź do mnie kochanie

Raz dwa trzy już
Słodka zabawa, słodka miłość
Taki jak Ty ja chce być
Słodka zabawa, słodka miłość 
To po prostu pretekst jest 
By być obok Ciebie dziś 
Słodka zabawa, słodka miłość
O tak to jest to
 Słodka zabawa, słodka miłość 

Wiem, że czuje to co myślisz
Wyglądam tak słodko
Widzę, że ciągle na mnie spoglądasz 
Więc kiedy zabierzesz mnie na słodką zabawe

Wiem, że jesteś tak blisko mnie 
Przez co słodką nadzieje mam
Dziś wymyślisz jakiś słodki pretekst
By zabrać mnie na zabawę  

Czuję że to sie wydarzy 
Między nami czas spowalnia 
Bo czuje to samo co Ty
                                                            Dalej chodź do mnie kochanie

Raz dwa trzy już
Słodka zabawa, słodka miłość
Taki jak Ty ja chce być
Słodka zabawa, słodka miłość 
To po prostu pretekst jest 
By być obok Ciebie dziś 
Słodka zabawa, słodka miłość
O tak to jest to
 Słodka zabawa, słodka miłość  

Raz dwa trzy już
Słodka zabawa, słodka miłość
Taki jak Ty ja chce być
Słodka zabawa, słodka miłość 
To po prostu pretekst jest 
By być obok Ciebie dziś 
Słodka zabawa, słodka miłość
O tak to jest to
 Słodka zabawa, słodka miłość
  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witajcie kochani! 
Wiem, że zawodze was brakiem rozdziału a zamiast tego mam całkowicie spolszczoną wersje  naszego ulubionego trio przyjaciół. 
Co do rozdziału to jest w fazie pisanej więc niedługo sie pojawi

1 komentarz:

By: Marlene