sobota, 11 sierpnia 2018

{ Wersja Polska }Matteo Ballsano ~Alla Voy ~Idę tam bo






Matteo Ballsano ~Alla Voy ~Idę tam bo








W końcu widzę to


co między nami teraz jest
to magiczne, specjalne, unikalne
Magiczna fantazja serca mego 
Biorę to z serca i czynie teraz  twoimi 

Nie da się tego ukryć uśmiechu na twarzy twej
Jeżdżenie na wrotkach
to jest nasza melodia.
I kiedy upadnę to  podniosę się
I stworzę wspólną  melodie 

Słuchaj
podążaj za instynktem
By zrobić skok bez strachu
Zrozumiałem to tak  szybko,
 szczere myśli mam dla Ciebie

Ide tam bo 
o świcie,
Powiem ci wszystko, to co czuję.
Zmieniasz życie
zmieniasz mnie.
Połączyła nas ta pasja 


Ide tam bo 
o świcie,
Wyznać to, że jesteś moją miłością mą
Jesteś obsesją mą 
Wiem, że nie zasługuje na Ciebie
Czcę dzień, w którym cię poznałem.

Jestem pewny, że cię uszczęśliwiam.
Pocałunkiem uczynię Twój uśmiech.
Coś nie chce mnie uwolnić 
Uznałem, że jesteś szczęściem mym
Ty i ja będziemy razem wciąż
Tworząc naszą przyszłość


Słuchaj
podążaj za instynktem
By zrobić skok bez strachu
Zrozumiałem to tak  szybko,
 szczere myśli mam dla Ciebie


Ide tam bo 
o świcie,
Powiem ci wszystko, to co czuję.
Zmieniasz życie
zmieniasz mnie.
Połączyła nas ta pasja 


Ide tam bo 
o świcie,
Wyznać to, że jesteś moją miłością mą
Jesteś obsesją mą
Jesteś wyjątkowa, niepowtarzalna, unikalna 

To oczy twe nie okłamią mnie 
Ta sama miłość, w moim wnętrzu jest
Jedna połówka to ja, drugą jesteś Ty

Sam pisałem to wszystko
Ta piosenka jest dla ciebie.
To tajemnica naszych serc
Do tego stopnia, szybko,
W poślizgu latam po twojej głowie.


Ide tam bo 
o świcie,
Powiem ci wszystko, to co czuję.
Zmieniasz życie
zmieniasz mnie.
Połączyła nas ta pasja 


Ide tam bo 
o świcie,
Wyznać to, że jesteś moją miłością mą
Jesteś obsesją mą

2 komentarze:

  1. Ooo kolejna piosenka matteo która kocham super tłumaczenie :) czekamy na rozdział twoja anonimowa komentatorka :)

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene