środa, 15 sierpnia 2018

{ Polska Wersja } Matteo Balsano ~ Princessa~ Królewna




Matteo Balsano ~ Princessa~  Królewna



Jak wybrać mą królewnę?
Jak się dowiedzieć, czy to ta jedyna której księciem jestem ja
Ta, która ma nadzieję, że jej serce bije dla mnie.
Jak mogę znaleźć rozwiązanie 
Jedyne piękno, które widze we wnętrzu twym

Daj światło me,u sercu
Daj mi jakiś znak
To nie jestem ja,
To jest miłość
I czuję jakbym się obudził

Nie wiem kim być
Ani dokąd mam iść
Przecież to było takie jasne

Nie chcę się lękać więcej
Bo może być już  za późno
Aby iść za głosem serca

Jak wybrać mą królewne
Dniem i nocą myślę 
O jej błyszczących oczach
 I uśmiechu który znam
Jak mogę odkryć drogę
By znaleźć się przed nią
I posłuchać jej serca

Daj światło me,u sercu
Daj mi jakiś znak
To nie jestem ja,
To jest miłość
I czuję jakbym się obudził

Nie wiem kim być
Ani dokąd mam iść
Przecież to było takie jasne

Nie wiem kim być
Ani dokąd mam iść
Przecież to było takie jasne

Nie wiem kim być
Ani dokąd mam iść
Przecież to było takie jasne

Nie chcę się lękać więcej
Bo może być już  za późno
Aby iść za głosem serca 




---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej hej ;) Nadrabiam piosenki ale szykuje rozdział i mega bombe w 3 części. Czekajcie cierpliwie

2 komentarze:

  1. Czekamy i piosenka następna która kocham może dlatego że tak bardzo uwielbiam matteo heh boskie tlumaczenie twoja anonimowa komentatorka :)

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene