środa, 2 maja 2018

{ Wesja Polska } ( Cover} Corazon ~ Serce



Delfi&Gaston ~ Corazon ~Serce





Uooh, uooh…
Uooh, uooh…
Nie, nie, nie

Ja już Nie wiem, co
Się ze mną dzieje, gdy
Jestem przy  tobie

Hipnotyzuje mnie twój uśmiech
Zmysłowe są  twoje oczy
Moje ciało
Topi się jak
Lód na słońcu

Gdy idziesz obok
Chce iść w tym samym kierunku
Bo jedyne czego chce
To trzymać Cie za rękę podczas drogi
Żyję krążąc bezustannie
Wokół ciebie
Jednak ty tego nie widzisz
bo patrzysz w inną strone

Ale ja nie jestem
Twoim więźniem ani robotem bez duszy
W twojej duszy jest coś
Co mi się podoba
I chwyta  za serce me

Ale ja nie jestem
Twoim więźniem ani robotem bez duszy
W twojej duszy jest coś
Co mi się podoba
I chwyta  za serce me


To może być ten twój charakter i wygląd też
Hipnotyzuje mnie twój uśmiech
Zmysłowe są  twoje oczy
Moje ciało
Topi się jak
Lód na słońcu

Gdy idziesz obok
Chce iść w tym samym kierunku
Bo jedyne czego chce
To trzymać Cie za rękę podczas drogi
Żyję krążąc bezustannie
Wokół ciebie
Jednak ty tego nie widzisz 
bo patrzysz w inną strone

Ale ja nie jestem
Twoim więźniem i nie mam
Duszy robota
Jest coś w twojej twarzyczce
Co mi się podoba
Co mi się podoba
I chwyta  za serce me

Ale ja nie jestem
Twoim więźniem ani robotem bez duszy
W twojej duszy jest coś
Co mi się podoba
I chwyta  za serce me

Ale ja nie jestem
Twoim więźniem ani robotem bez duszy
W twojej duszy jest coś
Co mi się podoba
I chwyta  za serce me

I chwyta  za serce me
I chwyta  za serce me
I chwyta  za serce me 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oto kolejne tłumaczenie! Tym razem coveru z lat 80-90 którego użyli w serialu w 1 sezonie jak i w 2 Cato 
Lubię tą piosenkę bo śpiewa ją Malena która jest m,oją idolką chociaż myśleliśmy wszyscy że to głos Caroliny;p

2 komentarze:

By: Marlene