środa, 25 kwietnia 2018

{ Polska Wersja } Lutteo ~ Vives en Mi ~ Żyjesz we mnie


Lutteo ~ Vives en Mi ~ Żyjesz we mnie 



Twój rys pojawił się przede mną
Z całą twoja magią, zapachem, nawet kolorem
  piękny uśmiech stworzył tą piosenkę
Razem tworzyliśmy język zwany miłością.

Zawszę prosze byś śnił sie mi
Razem dorastaliśmy wiedząc jak żyć
Przy tobie czuje bicie serca
Czas już zrobić pierwszy ten krok

Dziś czas przyznać to
zanim nasz czas upłynie bo
To co robie dla Ciebie jest
Bo ja twoje szczęście widzieć chce





Gdy kwiaty wiosną nagle  ożywają
A melodie sensu nabierają 
Żyjesz we mnie 
A ja w Tobie 

Jak padający deszcz, który zwilża serce twe
Jak wiersz, który słowa zgubił te
Żyjesz we mnie
  A ja w tobie

Jeśli tylko na jawie śnię
Czemu nagle otworzyłam oczy me

Nagle widzę tu Cie
Serce prowadzi mnie tam gdzie Ty
Los chciał obdarzyć szczęściem mnie 


Jeśli też śnisz jawą tak
To czemu otwierasz oczy swe
Patrzysz na mnie swoim wzrokiem
Zachęcasz mnie tak
By za Tobą iść

Gdy kwiaty wiosną nagle  ożywają
A melodie sensu nabierają 
Żyjesz we mnie 
A ja w Tobie 

Jak padający deszcz, który zwilża serce twe
Jak wiersz, który słowa zgubił te
Żyjesz we mnie
  A ja w tobie
 
 Gdy kwiaty wiosną nagle  ożywają
A melodie sensu nabierają 
Żyjesz we mnie 
A ja w Tobie 

Jak padający deszcz, który zwilża serce twe
Jak wiersz, który słowa zgubił te
Żyjesz we mnie
  A ja w tobie

2 komentarze:

By: Marlene