środa, 4 kwietnia 2018

{ Wersja Polska} Lumon ~ Andaremos ~ Zamierzamy iść


Lumon~ Anderemos ~ Zamierzamy iść


Przez tą krótką chwile kręcę się
Tylko krótką
Potem obrót robię
Aż spojrzymy na siebie
Teraz widzę Cię 

Wszystko robimy razem bo wystarczy nam tylko
Obrót  i  spojrzenie
I nic więcej

Nie czekaj na mnie, bo jestem obok
Zamierzamy iść razem tą drogą
To jest tak skonstruowane
To  naturalna magia

Razem wszystko ma więcej kolorów
I wydaje się prostsze
Ta chemia połączyła nas
Więc nie może się nie udać

Nie czekaj na mnie, bo jestem obok
Zamierzamy iść razem tą drogą
Poszukamy dziś przygody
Nie zatrzymasz nic nas

Razem wszystko ma większą moc
Rywalizujmy z przeznaczeniem
Sekretem jest być przyjaciółmi
Z marzeniami podczas lotu

Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze razem
Ty i ja
Wspólnicy i przyjaciele

Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce

Ty i ja, partnerzy i świadkowie
Zamierzamy iść tą drogą
Zawsze razem do końca

Podążam za tobą
I chcę cię ze mną
W drodze
Mam przyjaciela
Wiem, co mówię

Nie czekaj na mnie, bo jestem obok
Zamierzamy iść razem tą drogą
To jest tak skonstruowane
To  naturalna magia

Razem wszystko ma więcej kolorów
I wydaje się prostsze
Ta chemia połączyła nas
Więc nie może się nie udać

Nie czekaj na mnie, bo jestem obok
Zamierzamy iść razem tą drogą
Poszukamy dziś przygody
Nie zatrzymasz nic nas

Razem wszystko ma większą moc
Rywalizujmy z przeznaczeniem
Sekretem jest być przyjaciółmi
Z marzeniami podczas lotu

Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze razem
Ty i ja
Kumple i kompani

Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce dwa

Ty i ja, kumple i kompani
Zamierzamy iść tą drogą
Zawsze razem do końca


Przez tą krótką chwile kręcę się
Tylko krótką
Potem obrót robię
Aż spojrzymy na siebie
Teraz widzę Cię

Wszystko robimy razem bo wystarczy nam tylko
Obrót  i  spojrzenie
I nic więcej

Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze razem
Ty i ja
Kumple i kompani

Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce dwa

Ty i ja, kumple i kompani
Zamierzamy iść tą drogą
Zawsze razem do końca 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witajcie! Nie moge uwierzyć w to że wyciekł cały album na YT dwa dni przed premierą!  Kocham nowe piosenki jak; mi corazon hace wow, desirte lo que siento, todo puede cambiar, borrar tu mirada czy nadie como tu w nowej wersji! I to jeszcze z serialowym Gastonem. W końcu doczekałam sie solówki Gastona Vietto! My idiol<3333333 Zastanawia mnie tylko czemu nie ma piosenek RollerBandu. Co się stało z zespołem w tym sezonie. Opracowania nowej płyty od września <3 
Kolejny rozdział za kilka dni. Kocham was!

1 komentarz:

  1. PięknE i mi się podobają piosenki wszystkie gdzie jest ruggero kocham go poprostu no i piosenka karol i Michaela mi się podoba z tego nowego albumu i czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene