środa, 28 marca 2018

{ Polska Wersja } Dziewczyny ~ Sobre Ruedas ~ Na kółkach

Dziewczyny ~ Sobre Ruedas ~ Na kółkach
Tu jest takie miejsce
W którym marzenia spełniają się
Salto, obrót i wiem już że
Jestem taka silna
Czuję bicie serca
Z wiatrem osiągne to
Widze i  zabiorę cię
Przy tobie będę, na kółkach

Idę, idziesz, wspólny obrót
Z twojej strony,  obok ciebie ja
Wspólny obrót idziesz idę
Powrót do początku

Na kółkach odnajdziesz mnie
Na kółkach moje szczęście jest
Z wiatrem śnią się marzenia nasze
Na kółkach osiągniemy cel
Na kółkach zawsze jestem,ja 
 Ooo…
Dalej obracam się

Idę, idziesz, obrót, idziemy
Mamy siebie obok
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

W tym miejscu
Wszystko może się zdarzyć
Salto, obrót i uważam, że moja wolność
Jest tak silna
Czuję bicie serca
Z wiatrem wychodzimy tam
Widzę, zabiorę cię
Przy tobie pójdę, na kółkach
Idę, idziesz, obrót, idziemy
Z twojej strony, ja obok ciebie
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

Na kółkach odnajdziesz mnie
Na kółkach moje szczęście jest
Z wiatrem śnią się marzenia nasze
Na kółkach osiągniemy cel
Na kółkach zawsze jestem,ja  Ooo…
Dalej obracam się

Na kółkach odnajdziesz mnie
Na kółkach moje szczęście jest
Z wiatrem śnią się marzenia nasze
Na kółkach osiągniemy cel
Na kółkach zawsze jestem,ja  Ooo…
Dalej obracam się

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Rozdział postaram się dać w niedziele być może wieczorem ;*

2 komentarze:

  1. Super tłumaczenia i sory ze nie komentowałam pporostu nie miałam czasu i czekam na rozdział najlepiej świąteczny heh żartuje oczywiście ze jaki by nie był to będzie świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra tłumaczenie !!!
    Czekam na rozdział ! :*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene