środa, 11 kwietnia 2018

{ Polska Wersja} Gastteo - Aqui Estoy - Jestem tu




 Gastteo - Aqui Estoy - Jestem tu


Pozwolę ci się zatrzymać gdy masz powód
Wiem,gdy coś się z tobą dzieje
bo nie mówiszs ani słowa

Zawsze cię zrozumiem
To nie współczucie czy litość
Obraz w twoich oczach, to więcej niż słowa

To masz wewnątrz (dziś)
Wiesz, że zawsze (jestem)
Już nie mija czas
kil;ka chwil dłużej


Wiesz, że nie kłamię
I jeśli mija czas
To przez wiele chwil


Zobaczysz, że wszystko zmieni się
Z tobą aż końca
złączymy nasze serca
Uwierz w to
Razem zostaniemy


Jakiś znak, próbuję
Bo zawsze jestem
Z tobą aż końca
złączymy nasze serca
Uwierz w to
Razem zostaniemy


Mogę dziś zwalczyć Ci ten problem
Wiem,gdy coś się z tobą dzieje
bo nie mówisz ani słowa

Zawsze cię zrozumiem
To nie współczucie czy litość
Obraz w twoich oczach, to więcej niż słowa


To masz wewnątrz (dziś)
Wiesz, że zawsze (jestem)
Już nie mija czas
kil;ka chwil dłużej


Wiesz, że nie kłamię
I jeśli mija czas
To przez wiele chwil

Zobaczysz, że wszystko zmieni się
Z tobą aż końca
złączymy nasze serca
Uwierz w to
Razem zostaniemy


Jakiś znak, próbuję
Bo zawsze jestem
Z tobą aż końca
złączymy nasze serca
Uwierz w to
Razem zostaniemy

2 komentarze:

  1. Kocham ta piosenkę tak samo jak gastona i matteo kocham ich a i czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę :*
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene