środa, 7 lutego 2018

{ Polska Wersja } Obsada ~ Footlose ( version SoyLuna)




FootLose ~ Version SoyLuna~



Trenowałem tak ciężko
Podbijam publike
Godziny treningu po co?
Dzięki temu jestem tu
Mam to poczucie
Że czas mnie ogranicza
Upadam na kolana
Lub zrobie skok w bok

Teraz muszę wyluzować

Wyluzować stopy
Zdejme swoje wrotki
Proszę, Lunita
Rzuć mnie na kolana
Jazmin, wróć tu
Chodź nim się zderzymy
Porzuć melancholię
Wszyscy wyluzujcie stopy

Tak świetnie się bawisz
Podlegając tej regule
Lecz głęboko w swoim sercu
Spalasz się, tęskniąc za kimś

Kimś kto Ci powie
Że życie Cię nie omija
Próbuję Ci powiedzieć
Że to zrobi jeśli nawet nie spróbujesz

Nie minie cię jeśli tylko wyluzujesz

Wyluzujesz stopy
Zdejmę swoje wrotki
Oowhee, Delfi
Trzęś tym, Trzęś tym dla mnie
Oh, Matteo
No chodź, no chodź, chodźmy
Porzuć melancholię
Niech każdy wyluzuje stopy

Musimy tym zakręcić
Postawić twoje stopy na ziemi
Teraz schwyć swój bal
Zmieniam to w luz

Luz stóp
Zrzuć swoje niedzielne buty
Proszę, Lonita
Rzuć mnie na kolana
Jazmin, wracaj tu
Chodź nim się zderzymy
Porzuć melancholię
Wszyscy wyluzujcie stopy

Wyluzujcie

Wyluzujcie

Wyluzujcie stopy
Zrzuć swoje niedzielne buty
Proszę, Lunita
Rzuć mnie na kolana
Jazmin, wracaj
Chodź nim się zderzymy
Porzuć melancholię
Wszyscy wyluzujcie, wszyscy wyluzujcie
Wszyscy wyluzujcie, wszyscy wyluzujcie
Wszyscy wyluzujcie, wszyscy wyluzujcie
Wszyscy, wszyscy wyluzujcie stopy.

2 komentarze:

By: Marlene