środa, 14 lutego 2018

{ Wersja Polska } Yam ~ Yes I Do ~ Zrobię to tak


Yamila Sanchez ~ Yes I Do~ Zrobię to tak

Bądz blisko
Weż mą dłoń
Chce więcej
Niź tylko przyjaźń 
Wszystko czego chce 
To być z Tobą 

Kiedy Tu jesteś
Czuje się lepiej
Spójrz w niebo
Zobaczysz tam 
Właśnie tak
Jestem Ja 
Weź mnie

Słońca blask
Niesie Cię do mnie
Nigdy nie ucieknę 
Przyrzekam, że zostane 
Tylko z Tobą 

Pewnego dnia powiem co czuje
Oddaj mi serce swe i twój świat
Będziemy się śmiać płakać też 
Czas biegnie szybko 
A my zrobimy w końcu ten krok

Twój uśmiech wystarcza mi 
I jedno twe spojrzenie 
Uścisk, który wyraża bliskość 
Nie rozumiem nadal 
Jak mogliśmy żyć  bez siebie 

Zrobię to tak
Wykonam ten krok
Bo wierzę w nas
I kocham tak bardzo Cię 

I sprawiasz, że czuje motyle
I to, że trace oddech gdy jesteś tu
Gdy śpiewasz i tańczysz
Wyobrażam sobie, że  robisz to dla mnie 


Pewnego dnia powiem co czuje
Oddaj mi serce swe i twój świat
Będziemy się śmiać płakać też 
Czas biegnie szybko 
A my zrobimy w końcu ten krok


Słońca blask
Niesie Cię do mnie
Nigdy nie ucieknę 
Przyrzekam, że zostane 
Tylko z Tobą 


Pewnego dnia powiem co czuje
Oddaj mi serce swe i twój świat
Będziemy się śmiać płakać też 
Czas biegnie szybko 
A my zrobimy w końcu ten krok

Zrobie to tak byś kochał mnie

4 komentarze:

  1. Super !!! :*
    Yam ma ekstra głos !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! :*
    Yam ma ekstra głos !!
    Serdulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super <3 Bardzo uczuciowa i prawdziwa piosenka
    Chiara ma piękny głos <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka śliczna i czekamy na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene