niedziela, 4 lutego 2018

Capilutto XXXVI



* Nico *

Razem z Pedro szykowaliśmy scene do kolejnej próby tuż przed Openem. Mam nadzieję, że Simon na niej będzie. Dobrze gra nam się gdy Delfi z nami śpiewa ale na występie to RollerBand zabłyszczy a ona z dziewczynami, Ramiro i Gastonem. Po za tym muszę dać z siebie wszystko dla Ewy, która będzie mi kibicować z pierwszego rzędu widowni. Tak bardzo ją .. lubie. Tworzymy dobrze wyglądającą pare. Nie to nie jest zemsta na Jim ani nic w tym rodzaju. Po prostu Ewa mi się podoba a ja już dłużej nie chce być sam.  Na moment przestałem myśleć o uroczej hiszpance ltóra... zawsze będzie w moim sercu...

- Gotowe Nico - słysze głos mojego przyjaciela
- Dobra Pedro a kiedy przyjdzie Delfin? - pytam specjalnie
-Ej nie nazywaj jej tak to mój Delfinek - burczy podenerwowany Pedro
- Lubie Cie draźnić bracie - zaśmiałem się - ale faktycznie gdzie ona jest?
- Skąd mam wiedzieć. Daje jej przestrzeń dla siebie - mówi dumnie - dzięki temu się nie kłócimy
- Ja z Ewcią też się nie kłóce - uśmiecham się dumnie
- Wole nie komentować twojego związku z nią - odpowiada podłączając zmacniacz
- O Delfinie jesteś - zaśmiałem się widząc Alzamendi z Paulą - nagra próbę?
- Nie. Nico przyszłyśmy tu po o by Ci w końcu otworzyć oczy na pewne rzeczy. Na prawdziwą warz Ewy. Przecież Ty kochasz Jim - zaczyna argentynka. Nie wiem co powiedzieć.
-Ale jestem z Ewą - mówie
- ale to błąd - dodaje Arias
- Dlaczego? - pytam niee wiedząc wszystkiego
- Podsłuchałam bliźniaczki. Wszystko wiem. Posłuchaj - mówi Defi a Paula włącza dyktafon z telefonu

- Ewa ale ja nie jestem w stanie już uwieść Pedro! Delfina nie odstąpia go nawet na krok a on jest w nią mega wpatrzony! - mówi z ożywieniem mój wróg.
- Dasz rade!  Nasi rodzice na nas liczą. Dzięki Pauli udało mi się z Nico to z Tobą też da rade byś wykurzyła Delfine - mówi z przekonaniem.
- I co z tego? Pedro mnie nie pokocha a myślisz że Nico Ciebie? On jest Tobą  zauroczony i gdyby ta nie całowała się z Ramirrem by z nią był zrozum to siostro - odpowiada Ada.
-Ada! Chcesz zniszczyć nas plan? To miejsce upadnie i tak. Ta blondzia jest w szpitalu więc nie wygrają konkursu.  Dxięki temu, że posmarowałaś tor - przybija siostrze piątkę.
- Żle się z tym czuje. Oni nie są tacy zli- mówi niepewnie Ada
- Ten Pedro poprzestawiał Ci w głowie a to ty miałaś mu! Ja nigdy sobie na coś takiego nie pozwole z Nico - prycha niezadowolona.


Dopiero gdy to usłyszałem wszystko do mnie dotarło. Czułem się oszukany a chciałem oszukać samego siebie. Bawiła się moimi uczuciami a ja chciałem zapomnieć o Jim co wykorzystała. Czułem złość i wściekłość na swoją dziewczyne. Dopiero wtedy zrozumiałem, że to zwykła fikcja. A ja chciałem tylko zapomnieć o Jim. Przecież ona kocha Ramirro.. A możenie dałem jej się wytłumaczyć.. prawda jest taka że strasznie tęsknie za hiszpanką. Musze ją odzyskać lecz najpierw policze się z bliźniaczkami.

- Nie rozumiem czemu mi to zrobiła - wzdycham z trudem
- Chciałeś zapomnieć o Jim przez nagranie Pauli które sfałszowała .. - wtrąca Delfi
- Nico przepraszam za tamto. Sfałszowałam tamtą rozmowe Ramirro z Jim bo poprosiła o to Ewa.. - Paula wyraźa skruchę
- I to wykorzystała Ewa. Wtedy się do Ciebie zbliżyła..  dodaje mój przyjaciel
- Macie racje. Kocham Jim. Tylko udawałem, że tak nie jest. Ewa mi się podoba ale tylko tyle. To nie to co czuje do Jim.Muszę ją odzyskać. Ale najpierw zdemaskujemy oszustwo bliźnaczek - zapowiadam.

Wtedy Pedro robi ze mną ' Misia' a dziewczyny po zrobieniu nam pamiątkowego zdjęcia dołączają się do nas. Obmyśliliśmy potem sprytny plan by zdemaskować bliźniaczki. Wtedy przyszła Jim. Gdy mnie zobaczyła od razu chciała uciec odwracając się lecz ja złapałem ją za rękę i przyciągnąłem do siebie namiętnie całując co też uwieczniła Paula na fotografii.  Delfi zaczęła piszczeć przez co Pedro ją pocałował by była ciszej. Paula jak zawsze była radosna i podekscytowana. Piszczała na widok naszych par.

- Nico? Co Ty robisz? Przecież jesteś z Ewą... - wzdycha smutno rudowłosa
- Nie podobało Ci się? Nie kochasz mnie? - dopytuje z ciekawośći
- Nigdy nie przestałam Cie kochać Nico... tylko Ty już mnie tak - wzdycha
- To po co bym Cię całował jakbym nie czuł tego co Ty?-pytam
- Kochasz mnie jeszcze? - pyta z zawachaniem w głosie
- Mhhhh a wybaczysz mi że byłem taki głupi? - pytam
- Jasne, że tak. Kocham Cię - rzuca mi ię na szyje
- A ja Ciebie Jim
- zerwałeś z Ewą? o co z nią byłeś? - pyta moja ukochana
- By Ci pokazać że umiem żyć bez Cebie i że jestem szczęśliwy ale to nie prawda w głębi serca to Ciebie chce. To było głupie.. Ewa też udawała
- Co masz na myśli? - dopytuje Medina
- Długa historia Jim. Wytłumaczymy Ci wszystko. Pomożesz nam? - proponuje

Jimena po wysłuchaniu całej historii kiwa głową zgadzając się nam pomóc w planie zdemaskowania prawdziwych zamiarów bliźniaczek. Zgodziła się także wrócić d mnie z czego bardzo się ciesze jest przekochana i teraz moja ponownie. Nigdy już jej nie stracę. Nasz plan polegał na tym by sprowokować dziewczyny do wyznnia prawdy tak by o tym nie wiedzieły.Tu była nam potrzebna pomoc Pauli i tego zdjęcia, które nam zrobiła.Fotografka doskonale wiedziała gdzie są bliźniaczki i umówiła się z nimi na sotkanie w parku. Miała podłączony mikrofon nauszny oraz okulary detektywistyczne zapisujące obraz i dźwięk. Poszliśmy za nią chowając się w bezpiecznej odległości od miejsca spotkania z dziewczynami.

- Hej Ewa mam dla Ciebie coś przydatnego - mówi z zadowoleniem Paula
- No słucham - mówi bezemocjonalnie bliźniaczka
- Mam ciekawe zdjęcie - objaśnia z zadowoleniem\
- No jakie - pyta podeksccytowana druga z sióstr
- Prosze - odpowiada pokazując zdjęcie moje z Jim
- Co? Ale jak to? Nico jest mój ! Nie tej rudej małpy! Taki był plan! Miał być mój! A ona miała być z Pedro i tak miałyśmy być sławne! A tatuś by przejął Roller! - krzyczy w emocjach wszystko mówiąc
- Że co? O czym ty mówisz? - pytam wyskakując zza krzaków
- Nico.. to nie tak.. zaraz.. czy Ty jesteś z Jim?- pyta zaskoczona
-= To nie ma nic do rzeczy! Oszukałaś mnie, nas, jak mogłaś? Co to znaczy że z nami będziecie a wasz tatuś przejmie Roller? Jesteście córkami Ricardo? - pytam zaskoczony i wściekły zarazem.
- To absurd - mówi dumna Ewa
- Ewa już czas.. i tak sie dowiedzą wtrąca ada
- Cicho bądz Ada - mówi przez zęby Ewa
- I tak wszystko wiemy - mówi Jim. - Paula wszystko nagrała - dodaje rudowłosa
- Jak to?- syczy Ada - zdradziłaś mnie? Jak mogłaś! - krtzyczy a Paula chowa sie między Jim a Delfi
-  Zostaw ją - mówie- To wy zachowałyście się nie fair - wmawiam im zgodnie z prawdą
- O wszystkim się dowie moja siostra - ostrzega Pedro- A Tobie nigdy więcej nie uwierze nie zbliźaj się do mnie - dodaje w stronre Ada i mocno chwyci dłoń Delfi co bardziej rani bliźniaczkę.
- Jeszcze tego pożałujecie! - zapewniia dziewczyna a my odchodzimy zadowoleni.

Razem uzgodniliśmy, że wszystko od razu powiemy Tamarze przed samym Openem, który ma się dziś odbyć. Gdy Tamara się o tym dowie Ricardo na pewno nie przejmą Rollerra. Jestem tego pewien.  Swoją drogą może dobrze, że to tak się skończyło. Otworzyło mi to oczy na to, że nadal kocham Jim i to sie nigdy nie zmieni. Nikt nas nie rozdzieli.


* Jazmin*

Dziś nadszedł Wielki dzień w którym miał odbyć się ważny OpenMusic. Od rana moi jak i moich przyjaciół fani zasypywali nas komentarzami na stylu i szyku wyrażające niecierpliwość i podekscytowanie dzisiejszym wieczorem. Postanowiłam zachować w tajemnicy wszelkie szczegóły dotyczące koncertu. Liste uczestników, ubiór jak także repertuar przedstawiany przez nas.  Niestety nie wszyscy wezmą w nim udział. Tragiczny wypadek Ambar na torze uniemożliwi jej występ na Openie dlatego poprosiłam, Sebastiana by wystąpił zamiast niej. Mój chłopak od razu się na to zgodził. Wie jak ważny dla nas jest ten budynek i zdobycie sponsora większego niź Simonetti.

- Kochanie gotowa na wielki dzień?- pyta mnie z zaskoczenia Seba
- Tak. Jestem gortowa i taka podekscytowana Sebuś. Szczególnie tym, że ty tam występujesz. Masz zniewalający głos mój youtuberze. Tak dobrze sie uzupełniamy! - mówie podekscytowana zawieszając się na szyji ukochanego.
- Masz racje. Zawiadomiłem o tym wszystkim moich widzów. Kibicują nbam i zdobędziemy większą publike. A hasztag #RatujemyRollera króluje w pierwszej trójce hasztagów w mediach społecznościowych Jaz - całuje mój policzek

W tym momencie do Rollera wrócili Nico, Pedro, Jim, Delfi oraz Paula. Po ich minach wywnioskować można, że mają coś ważnego do przekazania od razu poszli po Tamare a wszyscy pozostali poszli za nimi. Okazało się, że bliźniaczki zamiast nam pomoc chciały nam zaszkodzić i to z ich winny Ambar jest w szpitalu. Okazało się, że to córki Ricardo. Od razu poruszyło to nas jak i Tamare, która natychmiastowo postanowiła działać. Oczywiście sama bez nas jak zawsze. Do Openu pozostała godzina i wszystko było naszykowane. Ludzie zaczeli się schodzić i przybył tajemniczy gość o ktorym nie wiedzieliśmy. Santi Oven miał dużo kontaktów w świecie muzyki.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W kolejnym rozdziale Wielkie widowisko i odkrycie tajemnicy Felicyty. Dziękuje za waszą obecność tu <3

2 komentarze:

  1. Ooo jak super bliźniaczki niech mają na swoje i jestem ciekawa co powie gaston jak się dowie ze Felicity to ninka hah super czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene