środa, 31 stycznia 2018

{Polska Wersja } Matteo Balsano ~ Nada ni nadie - Nikt ani nic





Matteo Balsano ~ Nada ni nadie~ Nikt ani nic



  I w końcu wiem już że, kim jestem diś

Jeśli wiem czego chce to zdobędę to
Teraz będę żyć według nowej gry
Jeśli mnie nie znają to poznają mnie

Nie obchodzi mnie morze czy piasek
ani śpiew tamtych syren
Przy twoim boku będę
Lubie gdy mówisz do mnie ....

 
Nic ani nikt nie może zatrzymać mnie
Nie ma nic,oprócz Ciebie co daje mi szczęście
Nic i nikt,nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy niź ja

Nic i nikt nie może  zatrzymać mnie
Teraz czuję się silniejszy
Nic i nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy niź mnie

.  W końcu wiem już to ,że mam Ciebie na zawsze
Wiem już że mogę dziś więcej
Teraz pozbędę się tego dystansu
Między tym, co było i, co będzie.

Nic ani nikt nie może zatrzymać mnie
Nie ma nic,oprócz Ciebie co daje mi szczęście
Nic i nikt,nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy niź ja

Nic i nikt nie może  zatrzymać mnie
Teraz czuję się silniejszy
Nic i nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy niź mnie


Nic i nikt nie może mnie zatrzymać
Nic, nic, nic
Nikt i nic, nic, nic, nic
Jest lepszy ode mnie
Nikt i nic, nic, nic
jest lepszy ode mnie

3 komentarze:

  1. Super tłumaczenie czekam z niecierpliwością na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra !!!
    Czekam na rozdział 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo kocham wszystkie piosenki matteo i czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene