środa, 24 stycznia 2018

{Polska Wersja} Matteo Balsano ~ Siento ~ Czuje


Matteo Balsano ~ Siento ~ Czuję










czuje,czekam, cierpię
To nowy Ja
Bylem kimś kto błyszczy
Spójrz na moją twarz teraz
Towarzyszysz mi w samotności
Odnajdziesz, obudzisz
Zabierzesz mnie tam gdzie
Jesteś Ty


Przestałem grać według zasad mych
Dziś już nie wiem
Wszystko mam lecz Ciebie nie
To jestem nowy Ja
Szukając miłości prawdziwej
Zgubiłem się idąc za Tobą


Jestem tym. Co czuje
Zgubiłem się śniąc o Tobie
Ukrywałem to stosując kłamstwo
Ze strachu że odrzucisz mnie


Jestem tym co czuje
Spójrz na mnie poczekam
Daj szanse mi
Spotykając Cię zmieniłem się
Chce poczuć co dalej jest


Czuje, wierzę
Że odnajdę miejsce swe
Jestem kimś kogo akceptuje
Zgubiłem się śniąc o Tobie
Ukrywałem to stosując kłamstwo
Ze strachu, że odrzucisz mnie


Spójrz na mnie, poczekam
Daj szanse mi
Spotykając Cie zmieniłem się
Chce poczuć co dalej jest
Towarzyszysz mi w mej samotności


Odnajdziesz, obudzisz
Zaprowadzisz mnie gdzie
Jesteś Ty


Jestem tym co czuje
Zgubiłem się śniąc o Tobie
Ukrywałem to stosując kłamstwo
Ze strachu, że odrzucisz mnie


Spojrz na mnie, poczekam
Daj szanse mi
Spotykając Cie zmieniłem się
Chce poczuć co dalej jest


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybaczcie, że tyzień później publikuje ale miałam ważny powód którym był mój bal maturalny i przygotowania do niego. Mam nadzieję, że zrozumiecie;*
Kocham was ;*

4 komentarze:

By: Marlene