środa, 10 stycznia 2018

{ Polska Wersja } Luna ~ Musica en Ti ~ Muzyka w Tobie


Luna~Musica en Ti ~ Muzyka w Tobie

Hejka;* Macie kolejną piosenkę. Dziękuje za wejścia <3





                                                                        Wiem kim jestem
                                                                                 Ja
                                                                  Wiem czego szukam
                                                                     Wszędzie pójdę
                                                                     Aby Cie znaleźć
                                                                     Wewnątrz mnie
Wiem że Ty
Tak chcesz
Mi to wyjawić
Gdzie pójdziesz
I tak Cię znajde
Będę Cię śledzić
Światła błyszczą
Pasja wzrasta
Spełniają się marzenia
Kurtyna do góry
Kurtyna do góry
Ty we mnie zyjesz
Gubi mnie głos
W muzyce jest coś
Czuje sercem
Tą melodie która
Zastepuje te uczucia
Spiewaj to
Razem ze mną
Melodia uwolni nas
Zmieni świat
Zawsze będzie
Wszystkim
Zawsze będzie wszystkim
Muzyka bedzie wszystkim

2 komentarze:

  1. Super kocham ta piosenkę czekam na następny rozdział również i na inna piosenkę

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene