niedziela, 3 grudnia 2017

{ Polska Wersja } RollerBand - " Alzo mi bandera " ~ " Unoszę mą flagę "







RollerBand - " Alzo mi bandera " ~ 
 ''Unoszę mą flagę"

Nie chcę iść na skróty by
Dojść do przyszłości
Szukam dziś drogi
Do mego Ja

Przy każdym kroku
Śnie to marzenie
Moim celem jest wygrać

Czy to jest szczęście
Czasami traf
Przez wysiłek zwycięstwo masz

Patrzę na to co niemożliwe
tracąc możesz wygrać

skaczę unosząc swą flagę
Dziś zrobię wszystko
jak najlepiej 

Zawsze stanę po twej stronie
Nawet gdy jest trudno
Nie poddam dziś się

Wiem, że nigdy nie zabłyszczę
Nie raz jeszcze zaskoczę
Wiem, że nigdy nie będę sławny

A teraz czas leci
Nawet jeśli go przegapie
Nic mi się nie stanie
Nigdy nie zatrzymam się 
Wierząc w to osiągnę sukces

skaczę unosząc swą flagę
Dziś zrobię wszystko
jak najlepiej 

Zawsze stanę po twej stronie
Nawet gdy jest trudno
Nie poddam dziś się

Wiem, że nigdy nie zabłyszczę
Nie raz jeszcze zaskoczę
Wiem, że nigdy nie będę sławny


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witajcie <3 a="" e="" kolejna="" komentarzach="" najwa="" nbsp="" niejsze="" oto="" p="" po="" podoba="" polska.="" si="" to="" wam="" wersja="" widze="">
Zawiodłam w tym półroczu z rozdziałami ale wszystko da się naprawić! Zaczne tuż przez świętami OneShortem o tym magicznym czasie. W między czasie kolejne '' polskie wersje'' a od przyszłego roku rozdziały! Takie moje noworoczne postanowienie <3 p="">
Potrzebna mi do tego tylko wasza obecność! ;*


2 komentarze:

  1. Jasne ze będziemy i fajnie czekamy z niecierpliwością a polska wersja piękna

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene