niedziela, 10 grudnia 2017

{ Wersja Polska } Luna ~ Alas ~ Skrzydła




Luna  '' Alas''~''Skrzydła''

Jestem coraz bliżej nieba
Równowaga z grawitacją w parze gra
Nic nie da rady powstrzymać mnie
Gdy me marzenie spełnia się 

Strach nie groźny jest
Gdy nie przestanę próbować
Mam moc, która mną kieruje
Z siłą huraganu

To co czuje we mnie
Magiczne jest
Wszystko może zdarzyć się
Gdy upadnę to wstanę i podniosę się

Nie ma już powrotu
 Gdy ryzyko jest 
Do nieba dolecę 
Do chmur skrzydła uniosą mnie

Nie miej wątpliwości więcej
Nie ma już zakazanego
Do nieba dolecę
Do chmur skrzydła uniosą mnie

Nie chciałam niczego więcej 
Chciałam cuć to co w sercu mam
Coś próbuje zabrać to
Lecz przeznaczenie silniejsze jest



Strach nie groźny jest
Gdy nie przestanę próbować
Mam moc, która mną kieruje
Z siłą huraganu

To co czuje we mnie
Magiczne jest
Wszystko może zdarzyć się
Gdy upadnę to wstanę i podniosę się


Nie ma już powrotu
 Gdy ryzyko jest 
Do nieba dolecę 
Do chmur skrzydła uniosą mnie

Nie miej wątpliwości więcej
Nie ma już zakazanego
Do nieba dolecę
Do chmur skrzydła uniosą mnie

Na prawdę istnieją skrzydła 
Gdy uwierzysz zobaczysz je 
Wiodą z twego serca
Byś lecieć dalej mógł
Na prawdę istnieją skrzydła 
W świecie pełnym odwagi
Poprowadzą Cię daleko
 I nie zrobią kroku wstecz


Nie ma już powrotu
 Gdy ryzyko jest 
Do nieba dolecę 
Do chmur skrzydła uniosą mnie

Nie miej wątpliwości więcej
Nie ma już zakazanego
Do nieba dolecę
Do chmur skrzydła uniosą mnie 





Witam kochani <3 a="" am="" b="" bloga="" ci="" cia="" czam="" d="" dawna="" dla="" do="" dzi="" font="" i="" jak="" je="" kt="" kuje="" marlene.="" nbsp="" nie="" o="" od="" pierwszego="" pioseneczka="" piosenek="" ponownie.="" ry="" sezonu.="" skoro="" skrzyd="" ta="" tekst="" to="" tu.="" tydzie="" velo="" w="" was="" wasze="" wej="" wi="" widzicie="" wr="" wygl="" za="" zapasem="" zawdzi="" zmieni="">
Dla Aniołków by nigdy nie traciły skrzydeł! Jak ja to zrobiłam ;/ i ponownie zajaśniały jak nasza Luna <3 br="">

3 komentarze:

By: Marlene