niedziela, 26 listopada 2017

{ Wersja Polska } RollerBand ' Linda ' ~ '' Piękna ''

RollerBand - '' Linda '' ~ '' Piękna   
Jeśli lubię Cię
To dlaczego tak długo i mocno
Jeśli lubię Cię 
To dlaczego właśnie w taki sposób

Jesteś unikalna
Jesteś idealna
Gdy idziesz dalej
Moje serce płonie

Twój uśmiech widzę tak wysoko
Twe oczy mnie hipnotyzują 

Piękna
Nie ma dziś już piękniejszych
Dalej! Przyznaj że tak
Nie mów mi że nie

Piękna
Nie ma dziś już piękniejszych
Daj mi swoje serce
Tylko kochaj mocniej mnie

Daj mi miłość 
Tylko twą miłość 

 Jeśli lubię Cię
To dlaczego tak długo i mocno
Jeśli lubię Cię 
To dlaczego właśnie w taki sposób

Jesteś cząstką mnie
Od kiedy Cię poznałem
Tylko Ty i Ja 
Nic więcej się nie liczy
Tylko przyszłość w której widze nas razem

 
Piękna
Nie ma dziś już piękniejszych
Dalej! Przyznaj że tak
Nie mów mi że nie

Piękna
Nie ma dziś już piękniejszych
Daj mi swoje serce
Tylko kochaj mocniej mnie

Daj mi miłość 
Tylko twą miłość 

Jesteś tym wszystkim o czym tylko śnie
Jesteś piękna Ty
Nie ma dziś już piękniejszych 
Jesteś wszystkim o czym tylko śnie 
Jesteś piękna Ty
Tylko moja kochanie

Piękna piękna
Jesteś Najpiękniejsza 
Nie ma dziś już piękniejszych
Daj mi swe serce 
Kochaj mocniej mnie


Daj mi miłość 
Tylko twą miłość 

Jeśli lubię Cię 
To dlaczego właśnie w taki sposób

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej <3 ale="" am="" c="" cia="" cie="" co="" dla="" dzi="" e="" font="" i="" ju="" kilka="" komentarze.="" kt="" kuje="" l="" mi="" my="" na="" nbsp="" nimi="" nowym="" oczywi="" opowiadania="" pisa="" pocz="" polskie="" polubi="" przygotowuje="" razie="" re="" roku="" samia="" si="" tak="" tecznego="" tku="" tygodni.="" ustabilizuje="" uto="" w="" was.="" wej="" wersje="" wi="" wr="" wszystko="" z="" za="">
O ile dalej będziecie ze mną ;*

2 komentarze:

By: Marlene