niedziela, 19 listopada 2017

{ Wersja Polska } Luna - la vida es u sueno - To życie nie należy do mnie

La vida es un sueno - To życie nie należy do mnie

Jestem tu
Tylko Ja 
Nie wiem czemu
Czuje się samotna 
Odkryłam, że 
To życie nie należy do mnie
 
Światła te i wspomnienia
Ogień ten odgrodził mnie 
Coś mówi mi
Bym szukała prawdy tej
 
Otacza miłość mnie 
Motyle te we włosach mych
Sny ulotne są 
Sny ulotne są 
Otwierają niebo nam
 
Będę pamiętać, że 
to życie jest mym snem
Stanie się prawdą 
Jeśli nie przestanę już
Próbować odkryć ją 
 
 
Będę pamiętać, że 
to życie jest mym snem
W moim sercu będzie 
zawsze to miejsce
Gdybym znalazła ją 
Gdy obudzę się 
 
Widzisz to szczęśie tam
Droga która prowadzi Cię
Szczęście stoi bliżej mnie 
blisko i bliżej 

Piosenka ta ze wspomnień tych
Historia ta ukryta tam
Buzi we mnie uczucia te
Bym szukała prawdy mej


Otacza miłość mnie 
Motyle te we włosach mych
Sny ulotne są 
Sny ulotne są 
Otwierają niebo nam
 
 
Będę pamiętać, że 
to życie jest mym snem
Stanie się prawdą 
Jeśli nie przestanę już
Próbować odkryć ją 
 
 
Będę pamiętać, że 
to życie jest mym snem
W moim sercu będzie 
zawsze to miejsce
Gdybym znalazła ją 
Gdy obudzę się  
 
Świt widzę już
Tam gdzie stoje
Mogę latać 
Tam gdzie chce 
W końcu znajdę ją 
I uwolnię się 


Będę pamiętać, że 
to życie jest mym snem
W moim sercu będzie 
zawsze to miejsce
Gdybym znalazła ją 
Gdy obudzę się 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej <3 a="" ale="" ca="" chyba="" czyli="" e="" font="" j="" ja="" jak="" ju="" juntos="" karol="" kolejn="" licze="" liczy="" mam="" mamy="" mas="" nadziej="" obsada.="" ostatni="" sezonie="" si="" siempre="" sol="" spodoba="" tym="" w="" wk="">
Rozdział w trakcie tworzenia oraz OneShort świąteczny być może... więcej nie zdradzam
Besoski ;*

3 komentarze:

By: Marlene