niedziela, 12 listopada 2017

{ Polska Wersja } Luna - Solo Para Ti - Tylko Twoja

Solo Para Ti - Tylko twoja


To prawda jest
Ja czuje ją
Pojawiłeś się
Zmieniając wszystko

Dzięki Tobie wiem
Co to miłość jest
Mym przeznaczeniem jest
Być u Twego boku

Twoje oczy
Przeszywają moją dusze
Jesteś mój

Prawdziwa miłość
Płynąca z serca
Nasz dwojga
Na zawsze

Nie ma czasu bez powodu
Jesteś moją inspiracją
Bo los chciał tak

Dałeś mi tylko szczęście
Napełniłeś je tylko emocjami
Widzę to światło
które mi dałeś
By oświetliło nam drogę
Do serc dwóch

Twoje oczy
Światłem na mym niebie
Jestem twoja
 
Prawdziwa miłość
Płynąca z serca
Nasz dwojga
Na zawsze

Nie ma czasu bez powodu
Jesteś moją inspiracją
Bo los chciał tak

Wiarygodna wiarygodna miłość
Bo los chciał tak
Prawda ta jest
Całą inspiracją

Nie ma czasu bez powodu
Jesteś moją inspiracją
Bo los tak chciał

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oto kolejna wesja piosenki Luny. Przypominam że to na urodziny Karol ;*
Za tydzień ostatnia solówka Lunity i zbliżamy sie do kolejnego rozdziału <3 br="">


3 komentarze:

  1. Oo jak zawsze piękne tłumaczenie i czekam niecierpliwie na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka ekstra !
    Kiedy rozdział ? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene