niedziela, 5 listopada 2017

{ Polska Wersja } Luna No te pido Mucho - Prosze o zbyt wiele?

No te pido mucho 
Proszę o zbyt Wiele 
 
 
Proszę o zbyt wiele
Prosze o bardzo mało
Nie chce niczego więcej
Tylko twoją miłość

Nie prosze o tulenie
Nie prosze o całusa 
Tylko o Twoje spojrzenie
Tylko o nie prosze Cię 

 
Chcesz znać moje marzenie
Tylko twoje spojrzenie
To marzenie jest inne
Jesteś nim Ty

Zastanawiasz się
Czemu Czuje się samotna
Żyje z nadzieją 
Że kiedyś będziesz mój

 
Czas płynie wolniej 
Gdy nie widzę Cię 
Słońce zachodzi
Przychodzi mrok

Jeśli czujesz to 
Daj mi znak
To będzie sekret
Daj bukiet róż
Z twojego serca

Jeśli czujesz to
Zostań tu
Wtedy moje marzenie
Urzeczywistnią się  
A ja przebudzę się 
Przebudzę się 

Żyje nadzieją 
Że wszystko się zmieni
Żyje z nadzieją 



Jeśli czujesz to 
Daj mi znak
To będzie sekret
Daj bukiet róż
Z twojego serca

Jeśli czujesz to
Zostań tu
Wtedy moje marzenie
Urzeczywistnią się  
A ja przebudzę się 
Przebudzę się 

Nie prosze o tulenie 
Nie prosze o całusa 
Tylko o twoje spojrzenie
Tylko o nie prosze Cię 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej <3 p="">
I jak wam się  podoba ta wersja? Jest mi bardzo bliska.. mojemu sercu ... 
W tym miesiącu z racji urodzin Karol i to 18stych przerabiam jej tylko piosenki ;* 
Mam nadzieję że się spodoba ;* 
A co do rozdziałów to sie zastanawiam czy w ogóle  je pisać...

2 komentarze:

By: Marlene