poniedziałek, 23 października 2017

{ Polska Wersja } I've got a feeling - I to przeczucie


I've got a feeling - I to przeczucie
Czuje się jak wiatr
Nic z tyłu nie zostawiam
Żyje tak jak czuje 
Jestem wolnym ptakiem

Żyjemy tym momentem
Wystarczy to spojrzenie
Lataj ciągle myśląc 
Odchodz by wrócić

Dzisiaj uwolnimy nasze piękno
W głowie ciągle smutek
W obawach na to co się stanie

I to przeczucie
Nie wiem gdzie
ale czuje, że ide
I to przeczucie
Daje wszystko co mam
I to przeczucie
życie jest tym co czuje ja
I to przeczucie
Będę kochać 

Ta aktywna chwila
Czuje twe spojrzenie
Pełno uczuć 
Żyje, kocham, czuje

Moje nogi są jak płomień 
Mój rozum połączony
Tyle próśb i nadzieji

Ide pieszo.. patrze.. stop
Ktoś czeka blisko
Na mnie czeka

I to przeczucie
Nie wiem gdzie
ale czuje, że ide
I to przeczucie
Daje wszystko co mam
I to przeczucie
życie jest tym co czuje ja
I to przeczucie
Będę kochać 

I to przeczucie
Nie wiem gdzie
ale czuje, że ide
I to przeczucie
Daje wszystko co mam
I to przeczucie
życie jest tym co czuje ja
I to przeczucie
Będę kochać  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta wersja nie należy to łatwych... szczególnie gdy  nie czuje tego o czym tu pisałam jak w tamtej wersji z piosenką Simona. Może kolejna będzie lepsza .. Ale nie obiecuje...

2 komentarze:

By: Marlene