poniedziałek, 9 października 2017

{ Polska Wersja } Simon Alvarez ( cover REIK ) Yo quiesera- Tak bardzo chciałbym

Yo Quiesera - Simon - Tak bardzo Chciałbym
Jestem twoim przyjacielem
Tym który widzi twoje łzy
Po straconej miłości

Trzymasz się mojego boku
Ciągle płacząc
Jestem twoim ukojeniem

Pytasz mnie tylko czemu życie
Jest takie okrutne dla twoich uczuć
A ja Cię tylko tule
Także wysłucham

Prosisz mnie o rade
By Cię uchronić
Przed twoim kolejnym błędem
A ja Cię przed tym obronię

Nawet nie przypuszczasz że tak bardzo chciałbym być
Tym kimś dla kogo
Otwierasz swoje serce z płaczem
Chciałbym być powodem twego płaczu
Tym który płynie z twoich uczuć

Tak bardzo chciałbym być tym
Dla którego żyjesz z nadzieją
Chciałbym byś już zawsze
Była we mnie zakochana

Patrząc w moje oczy
Wiesz że coś się ze mną dzieje
Nie wiem co zrobię
Gdy poznasz prawdę

Tak bardzo chciałbym powiedzieć
Ale boje się odrzucenia
Moje myśli są wypełnione tylko Tobą
To się już nie zmieni

tak bardzo chciałbym być tym dla kogo
Otwierasz swoje serce z płaczem
Chciałbym być powodem twego płaczu
Tym który płynie z twoich uczuć

Tak bardzo chciałbym być tym
Dla którego żyjesz z nadzieją
Chciałbym byś już zawsze
Była we mnie zakochana

Tak bardzo Chciałbym być .. w twoim sercu
Tak bardzo Chciałbym być .. w twoim życiu

Tak bardzo Chciałbym być .. w twoim sercu
Tak bardzo Chciałbym być .. w twoim życiu 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej.. kolejna piosenka zamiast rozdziału? Jak widzicie tak o ile ktoś to czyta .. szkoła matura i takie tam nie dają mi w pełni poświęcić się tej historii za to sytuacja sercowa pozwoliła stworzyć wersje piosenki Reika której cover demonstruje w serialu Simon. Szczerze to ja jestem takim Simonem w tej piosence. Chcecie więcej wersji? Z czasem rozdziaływrócą mam sporo czasu <3 div="">

Luśka

1 komentarz:

By: Marlene