niedziela, 10 września 2017

{ Polska Wersja } Couenta conmigo - Więc na mnie licz

Miej czas
Dla  swojego przyjaciela.
Jestem tutaj (zawsze)
Więc na mnie licz.

Nawet w biedzie
Jestem z tobą
Po to jestem by nie odejść
Więc na mnie licz

Zawsze będziemy
Zawsze blisko
Uleczę twój ból
Będę ci towarzyszył.

Czy jest dobrze czy jest źle
Oddam Ci co mogę
Byś zniósł się
I nigdy nie upadł.

Marzenia po to są
By się nimi dzielić

Czy jest dobrze czy jest źle
Oddam Ci co mogę
By zniół się
I igdy nie upadł

Marzenia po to są
By się nimi dzielić

Jeśli masz czas
Dla przyjaciela
Ufaj mi i walcz
Więc na mnie licz

Nie jesteś sam
Nie zawiodę Cię
Dzięki tej piosence
Jesteśmy razem
Więc na mnie licz

Zawsze będziemy
Zawsze blisko
Uleczę Twój ból
Będę Ci towarzyszył

Czy jest dobrze czy jest źle
Oddam Ci co mogę
Byś uniósł się
I nigdy nie upadł

Marzenia po to są
By się nimi dzielić

Czy jest dobrze czy jest źle
Oddam Ci co mogę
Byś uniósł się
I nigdy nie upadł

Marzenia po to są
By się nimi dzielić

Zawsze będę obok
Zawsze będziemy marzyć
Więc na mnie licz
Nie zmienimy nic

Czy jest dobrze czy jest źle
Na mnie licz
Na mnie licz

Oddam Ci co mogę
Więc na mnie licz
Marzenia po to są
Nie opuszczę Cię

Czy jest dobrze czy jest źle
Oddam Ci co mogę
Byś uniósł się
I nigdy nie upadł

Marzenia po to są
Nie opuszczę Cię

Nie opuszczę Cię


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejka! A tu niespodzianka! Kolejna piosenka. Na razie wybieram te których nie ma jeszcze wersji polskich na YouTubie. Wybaczcie, że nie wyrobiłam się z rozdziałem ale cóź jestem w klasie maturalnej i mam sporo obowiązków a co dopiero życie prywatne czy blog. Ale się staram dla was i dlatego przez jakiś czas będą piosenki i rozdział na miesiąc .. Wiem, że długo i ż was zawiodłam. Rozdzial pod koniec września ;* Jeszcze jedna piosenka będzie we wrześniu ;*

Lusia

5 komentarzy:

By: Marlene