piątek, 1 września 2017

{ Wersja Polska } Pienso - RollerBand

Pienso - Myślę




Myślę, że nie wiesz dobrze
Co sama czujesz 
Mówisz, że nie jestem dla Ciebie
Przecież prawda jest inna 

Tyle nocy tyle dni
Bez Ciebie
Gubię się nie czując gruntu
Gdy Twoje uczucia odchodzą 

wystarczy Mi gitara
Nie chce pamiętać więcej
Że moje serce bije mocniej
Nie widząc Cię
Dlatego śpiewam to co czuje 

Myślę, że nie wiesz dobrze
Co sama czujesz 
Mówisz, że nie jestem dla Ciebie
Przecież prawda jest inna 

Myślę, że nie wiesz dobrze
Co sama czujesz 
Mówisz, że nie jestem dla Ciebie
Przecież prawda jest inna 

Na twoje skinienie kręcę się 
W każdym kierunku
Nie ważne jak, gdzie czy kiedy
Jeśli mam Cię u boku

Bo bez Ciebie nie mam już nic 
Bo bez Ciebie nie widzę sensu 

Wierzę w Ciebie więc 
Pokaże Ci coś więcej
Jak żyć każdym momentem 
Dlatego śpiewam to co czuje 

Myślę, że nie wiesz dobrze
Co sama czujesz 
Mówisz, że nie jestem dla Ciebie
Przecież prawda jest inna 

Myślę, że nie wiesz dobrze
Co sama czujesz 
Mówisz, że nie jestem dla Ciebie
Przecież prawda jest inna 

Uwierz, że jesteś częścią mnie 
że nie chce niczego tylko Cię

Myślę, że nie wiesz dobrze
Co sama czujesz 
Mówisz, że nie jestem dla Ciebie
Przecież prawda jest inna 

Myślę, że nie wiesz dobrze
Co sama czujesz 
Mówisz, że nie jestem dla Ciebie
Przecież prawda jest inna  



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam moich ukochanych czytelników! 
Jesteście zdziwieni takim postem prawda ale to.. hm nagroda za 100 tysięcy wyświetleń! 
Już nawet ponad
Nawet nie wiecie jak w niedziele wieczorem wchodząc na bloga i patrząc na tą liczbę się ucieszyłam
Dlatego postanowiłam napisać wersje polską '' pienso '' skierowaną do Delfi  przez Pedro w tym sezonie serialu pozbawionego tej właśnie pary. 
Mam nadzieję, że wam się spodoba a jak tak to zrobie kolejne wersje. Nawet teraz już myśle o '' yo quiesera '' Ale to nie wiadomo jeszcze. Wszystko zależy od was! 
A rozdział w niedziele 10 września ;* 

Lusia

1 komentarz:

By: Marlene