wtorek, 19 lipca 2016

#NowyBlogO-Gastinie




Tak jak mówi wam hasztag. Tak uwielbiam hasztagi hehe Luśka znaczy ja 
założyła nowego bloga. Wiemy pogieło ją całkowicie by mieć 4 blogi..
Trudno ;p  Już  od paru dni mam chęć na nowy gdyż na inne oprocz tego nie mam weny. 
To pewnie dlatego że fioletowa przygoda sie skończyła i zaczeła SoyLuna i bardziej mnie interesuje
teraz to niż pisanie o aktorach z V.. Tak czy siak.. nowy blog miał być z myślą o parze aktorów...
czyli Aguslinie. Lecz po wczorajszym odcinku po hiszpańsku gdzie Ninka uciekła z spotkania z 
Gastim Rollerem znienawidziłam reżyserów dlatego mam kolejny blog.
Przedstawia on historie internetowego uczucia między Niną a Gastonem. 
Mam nadzieję że wy jako moje czytelniczki odwiedzicie ten blog i go pokochacie hehe 
znaczy będziecie obserwować czytać i komentować i wchodzić na niego ! 
Mam nadzieję że stanie się równie popularny jak ten 

NinaPeridia

2 komentarze:

  1. Już sprawdzam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny blog...
    Odważna *.*
    Czas wsiąść sie za czytanie :D
    Ps. Czekam aż wrócisz to mnie na bloga ;D

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene