wtorek, 12 lipca 2016

#InfoNotka #WAŻNE #przczytaj #skomentuj





Witam was w tej oto notce. Pewnie jesteście zawiedzeni iź nie ma rozdziału 
Ale prosze was przeczytajcie tę notkę. Zawiera ona kilka ważnych informacji 
i pytań do was moi drodzy czytelnicy. Bez przedłużenia zaczynam. 



1. Nowy wygląd 

Jest to pierwszy temat który chcę poruszyć. Otórz zauważyliście
 nowy piękny wygląd prawda ? Jest to PIERWSZE dzieło
Marlene której bardzo dziękuje. ( miśka jesteś świetna !) 


2.  Konkurs na OneShorta.

Otórz w tamtym roku urządziłam konkurs na '' OS'a '' na drugim blogu lecz go predłużałam
z powodu małej ilości prac. Cóż Era V przeszła więc to rozumiem.. Ale teraz mam ere SL 
A więc OTWIERAM KONKURS NA ONESHORTA 
Każdy dobrze zna te zasady prawda ? Wiemy o co chodzi ale ja wam podam swoje 

,1 Zgłaszamy się tu w komentarzu ( piszemy zgłaszam sie i email z którego wyślecie mi prace 
konkursowe) 
2. Tematem prac jest '' przyszłość/ dorosłe życie bohaterów '' 
3. Piszecie prace do wyboru z parami ale albo LUTTEO/ GASTINA 
4. Prace wysyłacie na mój email ; ninaperidia@wp.pl
5. Termin prac upływa 31.12.2016 do godziny 00;00 

Co do nagród to napewno promowanie blogów obserwacja czy komentarze.
 Jeszcze wam powiem. Mam nadzieje że tak długi czas na wykonanie prac 
nikomu nie sprawi problemu ;)) I ktoś wystartuje na co bardzo licze ^^  

3. Kontakt.

Dziś odświeżyłam zakładkę kontakt, którą utworzyłam kilka dni temu
 ( malene prosiła o kontakt ) zawarłam tam media społecznościowe które ułatwią wam
kontakt ze mną a także pytania do mnie i do rozdziałów( ask.fm bo nie trzeba miec konta ;) ) 
na twiterze dzielę się tym co sie dzieje u moich idoli to samo ig. A z maila do konkursów 
na przykład. Więc zapraszam was do pisania, lejkowania czy twettowania do mnie.
Jeśli chcecie. Podałam także gg a na asku pisze historyjki. Nawet z jedną  z moich komentatorek ;) 
Chciałabym poznać moje czytelniczki a zarazem idolki !


4. Popularność 

Ten punkt jest dla mnie dumą ponieważ mój blog dzięki wam ! 
( dziękuje ; Marlene. Kylie, Amatis, FelicytyForNow, Natalunce, Natali Vidal
Bliarce Blanco, Alari, Kasi Urbanik, Darii Koprowskiej, Tulusi, Angeli Cop
Dianiexox, Broszcze23Katy911 a także wiernym anonimom i jednorazowym komentatorkom ) 
Wiele z nich mieści się w 19 obserwatorach, 66 komentarzack
i dziękuje za ponad 5 tysięcy wyświetleń ( ponad sto na dzień ) 
BARDZO WAS KOCHAM
DZIĘKUJE ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ I MNIE WSPIERACIE
JA ZAWSZE BĘDĘ Z WAMI ! 



5.  Zaklepywanie miejsc

Ostatnią sprawą w tym poście jest pytanie w tym punkcie. Wiekszość blogerek tu to robi
i zajmuje mi więc chce wam się odwdzięczyć a więc ;..
- PISZCZIE W KOMENTAŻU KOMU MAM ZAJMOWAĆ MIEJSCÓWKĘ ^^ :D 




Dziękuje za uwagę jakby ktoś to czytał...  Co do rozdziałów to będą regularnie. Szykują się także nowe intrygi. Więc prosze o cierpliwość, którą wam wynagrodzę.

10 komentarzy:

  1. Ma twojego bloga trafiłam 2 dni temu i jest super.
    Jakbyś mogła zaklepać mi miejsce to dziękuje.
    Masz wielki talent do pisania!
    Czekam na next!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też proszę o miejsce, a co do wyglądu, to powtarzam ci skarbie po raz setny drobnostka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nowy wyglad jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wygląd, jeśli to nie kłopot poprosiłabym o miejsce ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, mam jedno pytanko czy OS musi kończyć się happy end'em? ♥

      Usuń
    2. Kochanie, mam jedno pytanko czy OS musi kończyć się happy end'em? ♥

      Usuń
  5. Blairka melduje, że przeczytała.
    Wygląd.
    Piękny.
    Różowy.
    Chociaż ja bardziej wolę ciemno-rażący i pudrowy.
    Jeśli chodzi o konkurs to Blairka nie będzie w nim uczestniczyć.
    Nie to że nie lubię SL, ale nie mam przekonania o nich pisać, ale lubię czytać innych historię.
    Chodź nie biorę udziału to wspieram wszystkich i życzę wytrwałości.
    Niestety u mnie organizowałam, ale nikt nic nie przysłał. Nie zamierzam się w takie rzeczy bawić.
    Co do kontaktu...
    Ja też mam aska i też na blogu zaktualizowałam zakładkę kontakt.
    Co do popularności...
    Jestem tu dzięki blogu KYLIE z Lutteo.
    Nie poznałabym takiej cudownej dziewczyny jak ty gdyby nie blog KYLIE.
    Co do zaklepywania miejsc...
    Ja poproszę jak zawsze dla Księżniczki Blairki MIEJSCE. Także proszę o powiadomienia na asku o rozdziale czy na blogu obojętnie.


    Blairka Blanco <3 Zdała długi komentarz do #infonotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sprawa - wygląd. Przecudowny, taki różowiutki, aww *-*
    Co do konkursu, jeszcze się zastanowię. I tak nie mam szans wśród takich talentów, ale co tam? Może się zgłoszę (może...).
    Gratuluję tylu wyświetleń! Zasłużyłaś! <3
    Byłabym wdzięczna, jakbyś zaklepywała mi miejsce ^^

    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję tylu wyświetleń ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wygląd jest mega;*
    Jeżeli chodzi o konkurs to postaram się napisać os.Jeżeli jest Gastina to już zaczynam pisać ❤️
    Oczywiście gratuluje kochana wyświetleń,oby było ich jak najwięcej bo masz wielki talent.
    Dianka mogłaby mieć swoją miejscówkę 😉
    Buziaczek dla Ciebie kochana 😘 😘 😘
    Kocham

    Diana

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd jest super:***
    Postaram się coś napisać ale nic nie chce obiecywać
    Dziękuje za kontakt. Jak będę chciała jakąś radę to na pewno się do cb odezwę.:*
    Gratuluje popularności,zasłużyłaś na to :**
    Jeśli to nie problem to jedno miejsce dla mnie kochana :***

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene