poniedziałek, 20 czerwca 2016

I Miesięcznica bloga + Konkurs?




Witajcie w tym poście ! 
Po tytule łatwo domyśleć się, że rozdziału w nim nie umieściłam. 
Więc co w nim będzie ?  Na pewno podziękowania ! 
Dziś mija pierwszy miesiąc funkcjonowania bloga. 
Przyznam że zakładając go nie planowałam tego.
zto była spontaniczna decyzja. Czy żałuje ? NIE ! 
To nie jest mój pierwszy blog. Szczerze nie umiem 
podac konkretnej liczby blogów, które przewinęły się z pod mojej ręki 
w ciągu 5 lat.  Obecnie mam jeszcze dwa 
 http://oneshortynazamowienie.blogspot.com/ 
Ale ten chyba najbardziej mam wene na niego. Sama nie wiem
Może przez to że Soy Luna sie rozkręca a nie zakończyła jak Violetta.
Inną kwestią jest popularność, która na tym blogu jest wielka.
Mam praawie 40 komentarzy i ponad 2 tysiiące wyświetleń. 
W każdy dzień odwiedzacie mnie do 100 wyspietleń. A każdy post
ma ponad 5 komentarzy i ponad 100 wyswietleń.
Właśnie przez to tu jestem.  

Przez pewne osoby ;
-  Tusię 
- Marlene 
- Anonimową FelicytyForNow 
- Anonima
- Amatis
- Julcise
- Natalie Vidal
- Nuśkę 
- Domi Nikę. 

Dziękuje wam dziewczynny ! Z całego serca. Kocvcham was.
Trud i prace nie których z nich nagrodziłam nominując je do LBA
na moim drugim blogu --> http://opowiadania-naty.blogspot.com/
Także zapraszam je do udziału w konkursie o którym tam wspomniałam
Jeśli nie jesteście fanami Violetty to zróbcie na temat Soy Luny ! 
Chodzi mi o temAT CZYLI PRZYSZŁOŚĆ BOHATERÓW. jAK WYOBRAŻACIE SOBIE
daną pare w dorosłym życiu. Chętnie widziałabym tu prace o Gastinie czy Lutteo ..
O ile ktoś zechciałby napisać. Nie zmuszam. Termin wysłania pracy umija 31 sierpnia

2 komentarze:

  1. Kochanie Moje ❤
    Gratuluję pamiętaj, że jestem z Tobą ❤ Ale wiesz, że to wszytko Twoja zasługa? Piszesz cudownie! ❤ nie jestem pewna czy wezmę udział ale spróbuję! ;*

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene