niedziela, 5 maja 2019

{ Wersja Polska } Fush Te Vas ~ Pff Idź sobie







Fush Te Vas ! ~ PF Idź  Sobie




Widzę Cie
Nic specjalnego
To prosta dziewczyna, bez wyrazu
Widzę, że się zbliźasz
Znam twój plan
Jednak brak w nim naturalności

Ja tu jestem
Marząc o sławie
Jednak nie widzisz
Że mam siłę 

 Staram się błyszczeć
Przyciągać uwagę
Nie interesuje mnie co o tym myślisz
 
 Ty jesteś tu
Ale nie pasujesz, nie
Ty jesteś tu
Ale nie zasługujesz na to,
Ty jesteś tu
Ale brakuje ci przebiegłości, sprytu
Nie masz tego wdzięku


Bye bez powrotu
Pff Idź sobie
 Pff Idź sobie
Nie jesteś zaproszona
Bye bez powrotu
Pff Idź sobie
Bye, bye
Nikt na Ciebie nie czeka
Bye bez powrotu
Pff Idź sobie

Nie jesteś zaproszona
Bye bez powrotu
Pff Idź sobie
Bye, bye
Nikt na Ciebie nie czeka


Widzę Cie
Nic specjalnego
To prosta dziewczyna, bez wyrazu
Widzę, że się zbliźasz
Znam twój plan
Jednak brak w nim naturalności



Ja tu jestem
Marząc o sławie
Jednak nie widzisz
Że mam siłę 

 Staram się błyszczeć
Przyciągać uwagę
Nie interesuje mnie co o tym myślisz


 Ty jesteś tu
Ale nie pasujesz, nie
Ty jesteś tu
Ale nie zasługujesz na to,
Ty jesteś tu
Ale brakuje ci przebiegłości, sprytu
Nie masz tego wdzięku

Bye bez powrotu
Pff Idź sobie
 Pff Idź sobie
Nie jesteś zaproszona
Bye bez powrotu
Pff Idź sobie
Bye, bye
Nikt na Ciebie nie czeka
Bye bez powrotu
Pff Idź sobie

Nie jesteś zaproszona
Bye bez powrotu
Pff Idź sobie
Bye, bye
Nikt na Ciebie nie czeka 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej hej <3 Przepraszam za brak roozddziału zamiast niego macie piosenke 
zapraszam na inne blogi

1 komentarz:

By: Marlene