sobota, 29 września 2018

{ Polska Wersja } Nina Simonetti ~ Tengo un Corazon~ Serce mam



Nina Simonetti ~ Tengo un Corazon~ Serce mam



Serce mam a w sercu mym
Mam tyle do dania Ci
 A ma dusza w Twej duszy
Woła bezustannie

Mam serce, które bije jedynie dla Ciebie
Nigdy nie myślałam, że to stanie się
Lecz cicho marzyłam, że to zdarzy się
Teraz wiem co to znaczy marzenia spełnić me

To był mój świat
Teraz jesteś w nim Ty
Przyszedłeś tak niespodziewanie
Zmieniając wszystko wokół

Wiem,że nie potrafisz  mnie zostawić
Akceptując mnie wierzysz w nas
Kocham Ciebie tak  bardzo
Ciągle wierzyła w to, że pokochasz mnie

Nie odsuwaj mnie  od siebie 
 Daj nam szanse na coś więcej
Nie odchodz tylko kochaj mnie

Wszystko się zmienia w dobrym kierunku 
Gdy moje serce płonie dla Ciebie 
Zawsze płonie gdy jesteś Tu


Mam serce, które bije jedynie dla Ciebie
Nigdy nie myślałam, że to stanie się
Lecz cicho marzyłam, że to zdarzy się
Teraz wiem co to znaczy marzenia spełnić me


2 komentarze:

By: Marlene