wtorek, 19 czerwca 2018

{ Polska Wersja } Luna&Nina ~ Sin Flonteras~

 Luna&Nina - Sin Fronteras -  Bez Granic 


Mówię ci samą prawdę,
Patrzysz na mnie i wiesz już, że
Nic sie tu nie zmienia
Mamy uniwersalny język

Będę Cię osłaniać
Gdy wszystko odejdzie  nie zmieni się to
Zostaniesz to ,zobaczysz

Na początku myślałam że jesteśmy tak inne
Tak inne wśród wszystkich wokół
Potem zdałam sobie sprawę że to dziwne,
Ale rozumiem jak powstała nasza więź

Mogę poczuć,mogę Ci ufać
Wiem że jesteś przy mnie
I nigdy nie odejdziesz

Mogę mówić ,mogę słyszeć
Wiem że jesteś ze mną
I że nie zostanę sama

Przyjaźń,połączyła nasze drogi
Bez żadnych granic,bez języka,czy flagi

Mówię ci samą prawdę,
Patrzysz na mnie i wiesz już, że
Nic sie tu nie zmienia Mamy uniwersalny język

Będę Cię osłaniać
Gdy wszystko odejdzie  nie zmieni się to
Zostaniesz to ,zobaczysz

Na początku myślałam że jesteśmy tak inne
Tak inne wśród wszystkich wokół
Potem zdałam sobie sprawę że to dziwne,
Ale rozumiem jak powstała nasza więź

Mogę poczuć,mogę Ci ufać
Wiem że jesteś przy mnie
I nigdy nie odejdziesz

Mogę mówić ,mogę słyszeć
Wiem że jesteś ze mną
I że nie zostanę sama

Przyjaźń,połączyła nasze drogi
Bez żadnych granic,bez języka,czy flagi

2 komentarze:

By: Marlene