środa, 9 maja 2018

{ Wersja Polska} Lutteo ~~ Que mas da ~~ Kogo to interesuje

 
Lutteo ~ Que mas da~ Kogo to obchodzi?



Poszukuje dzisiaj wyjścia
Bo nie rozumiem, co się dzieje
Chociaż jestem tak odważna
Mój głos tylko drży

Czy Ktoś mi  dzisiaj powie
Kto taki w mojej duszy sie znajduje
I może dziś odkryję w naszej  piosence

Szukam tamtej chwili
Gdzie zdobyłeś  moją ufność
I wywołasz walke w moim umyśle

Kogoś, kto odczyta
moje myśli całkiem nowe
Bo  uczucie to dopiero rodzi się

Tylko Ciebie chce przy moim boku
Pozwalasz mi śpiewać

Kogo to interesuje
To, co czuję jest nietypowe
Jeśli tutaj jesteś
Teraz nie ważne, co masz
by oddać mi
W oczach twych odnalazłam swoje miejsce
Wystarczy tylko, że na Ciebie patrze nie trzeba słow
 jesteś moją drugą połówką

Szukam kogoś z odpowiedzą
I Nadzieją kiedy zwątpie
Drogi, która prowadzi mnie w twoją stroonę

Kogoś by wyjaśnił mi
Co czuję, gdy do mnie mówisz
I moje serce daje Ci sygnały te

Tylko Ciebie chce przy moim boku
Pozwalasz mi śpiewać
Kogo to interesuje
To, co czuję jest nietypowe
Jeśli tutaj jesteś
Teraz nie ważne, co masz
by oddać mi
W oczach twych odnalazłam swoje miejsce
Wystarczy tylko, że na Ciebie patrze nie trzeba słow
 jesteś moją drugą połówką

2 komentarze:

  1. PięknE tłumaczenie zresztą piosenka tez bo ja kocham jak wszystkie gdzie jest matteo heh

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene