poniedziałek, 30 stycznia 2017

przerwa- zawieszenie

Witam czytelników ktorzy tu jeszcze są. Jak mowi tytuł to nie jest rozdzial a napis na górze mówi za siebie. Tak robie przerwe od 3 do 6 tygodni prawdopodobnie. Wiec wroce 19 marca. Przerwa jest z powodóow zdrowotnych, ktore mam od urodzenia. Innym powodem jest także niska statystyka boga. Mało komentarzy co przelewa sie na jakosc rozdziału, które są ostatnio krotkie i nie dopracowane. Nie jestem z nich xadowolona bo pisze je na szybko i na czas a nie z orxyjemniści. Jednak wiem zw kazdy ma takie blokady. Ja mam ich ostatnio wiecej ake postaram sie to zmienuc. Bede czytac i komentowac wasze blogi i wrice pelna weny i zaangażowania.

Ściskam i całuje :*

Luśka

7 komentarzy:

  1. Rozumiem, potrzebujesz czasu na zregerowanie sił. Mam nadziej, że podczas tej przerwy zdobędziesz dużo energii i genialnych pomysłów. Życzę Tobie też bardzo dużo zdrowia, żebyś szybko wróciła do formy. I w tym czasie ma Cię odwiedzić wena i zostać u Ciebie na stałe.
    Piszesz bardzo dobrze. Po prostu ostatnio to co pisałaś nie było tym co na początku. Pisałaś żeby zdążyć na czas. A w tedy nie masz przyjemności z pisania. A powinnłaś mieć, bo jest to Twoja pasja.
    I pamiętaj jedną ważna rzecz; piszesz dla siebie i swojej przyjemności tak, że dla osób, które czytają Twoje opowiadania i jak coś pójdzie nie tak, wierne osoby zostaną i poczekają.
    Nie martw się tak bardzo mniejsza ilością odwiedzin. Wrócisz z naładowaną baterią i wszysko zmienisz. Dopracujesz rozdziały i wszyscy wrócą, by podziwiać Twoją ciężką prace.
    Ja czeka i wierze w Ciebie. Wiem, że powrócisz ze zdwojoną siłą. Ale nie śpiesz się ja poczeka, tak ja wierne osoby. A naprawdę warto, historia wciąga.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem będę czekać😊 nie przejmuj się komentarzami i wyświetleniami naprawdę fajnie piszesz 😊 mam nadzieję że wszystko będzie dobrze 😊 czekam z niecierpliwością 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj kochanie, że piszesz przede wszystkim dla siebie. Tobie ma to sprawiać przyjemność. Piszesz, bo to lubisz. Wiadomo, że komentarze dają kopa do pracy i są bardzo motywujące, bo nie ma lepszego uczucia na świecie, kiedy ktoś docenia Twój wkład i Twoją pracę, ale głownie chodzi o to, żeby się doskonalić, żeby dać upust swojej wyobraźni i uczuciom. Bo poprzez historię przekazujesz nam jakąś część z siebie. Każdy ma taką blokadę, moja trwa czasami miesiąc, czasami nawet kilka miesięcy. Ale ważne, żeby się nie poddawać. Jesteś bardzo utalentowaną pisarką z głową pełną pomysłów. Ci czytelnicy, którzy naprawdę uwielbiają Twoją historię, to zostaną tutaj choćby mieli czekać miesiąc, trzy czy nawet pięć. Życzę Ci dużo zdrówka i weny. Trzymaj się, słońce, czekam cierpliwie na kolejny rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać. Akurat miałam ostatnio dużo nauki i przyznam się, że nawet tu nie zajrzałam ale obiecuję, nadrobię zaległości <3
    dawniej Felicity For NOW, teraz Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Będe czekać 😍
    Nie martw sie 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróć szybko do zdrowia. Będę czekać . Kocham Twoje opowiadania.

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene