piątek, 20 maja 2016

Hejka ♥













Szczerze to nie wiem który raz chcę wam sie przedstawić. Na tym blogu pierwszy a ogólnie to
nawet nie wiem. Bowiem na blogerze jestem od 5 lat.  Pisze opowiadania ood 6 lat i właśnie o takiej tematyce będzie ten blog. O czym ? O nowym serialu. Chyba pierwszy blog z opowiadaniami o Soy Lunie. Wiadomo dopiero serial  sie rozkręca o w ogóle to pierwszy tydzień emisji w naszym kraju. Nie którzy nadal myślą że to parodia Violetty lecz ja uważam że to nowy wspaniały serial z nowymi wątkami i energicznymi piosenkami hiszpańskojęzycznymi. Mimo to pokochałam Gastine o której opowiadania będziecie tu czytaać ( oby )  Ta para wydała mi się najciekawsza i najromantyczniejsza w całym serialu. Jestem też za luną i mateo i chce by Ambar była z Simonem. Jak na razie górą jest Gastine której w sumie jeszcze nie ma a pewnie będzie. Mam nadzieję. Mimo wątpliwości spontanicznie postanowiłam załorzyć tego bloga mimo iż to mój trzeci. ( opowiadania-naty.blogspot.com i http://oneshortynazamowienie.blogspot.com )  Jednak postanowiłam wystartować z tym blogiem z nadzieją że kroś to będzie czytał... Zachęciło mnie to że nie ma za dużo o tym blogów więc chce być pieerwsza za nim ktoś inny wystartuje z takim pomysłem. Nie chodzi mi o popularność tylko by pisać to moja pasja a o takiej parze nie sposób nie lubić. Przyypomina mi słodkie Naxi z Violetty czy Jare z Tajemnic Domu Anubisa gdzie ona była kujonką a on Badboyem. Szczerze nie wiem czy tak określić Gastona. Chyba pozostanie moim ulubieńcem po Simonie lub przed. Nie martwcie sie wystąpią tu wszyscy tylko skupie sie bardziej na teej parze.  
Do zobaczenia w kolejnym poście. Wyg;ląd bloga i zakładki będą dodane a rozdział 1 już niebawem. 
Luśka

6 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł !
    Ja na sto pro będę czytać!
    uwielbiam ich :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze Cię zmartwic kotek ale to nie pierwszy blog z opowiadaniami o SL ;-;
    Ale z pewnością będzie najlepszy ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam że nina i gaston to najleprsza para tego serialu i mi sie zdaje że gaston też zakochał się w ninie tylko nie umi się do tego przyznać ale oczywiśie że jeszcze nie bo dopiero zaczyna się ten serial po polsku ale np. można zobaczyć ich historie na youtobe różne filmiki i gaston tak patrzy na nine z uśiechem dlatego mi się zdaje że sie w niej zakochał ja ich poprostu uwielbiam a tak o bloku spuper czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za błedy ale zawsze jak pisze to je robie bo mam jakąś dziwną klawiaturę i jak pisze tylko robie błędy

      Usuń
  4. Super, że założyłam bloga związanego z Soy Luną
    Również polubiłam ten serial :D
    Na pewno blog będzie cudowny i szybko przybędzie nowych czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene