piątek, 7 grudnia 2018

{ Polsla Wersja } RollerBand - Camino ~ Droga



 RollerBand - Camino ~ Droga


Tworzymy własną drogą 
Nie zrobimy kroku wstecz
Podążamy za marzeniem 
Nic nie zatrzyma nas teraz 

Myślę już inaczej
że nie okłamiesz mnie 
Bo bycie z Tobą razem 
Sprawiło, że uwierzyłem Ci

Cokolwiek się wydarzy 
To przyjaźń pozostanie
 Wcześniej tego nie wiedziałem
Teraz trzymasz rękę mą 

To dusza i serce dyktują już 
Melodie, marzenie, piosenkę tą 

Tworzymy własną drogą 
Nie zrobimy kroku wstecz
Nikt nie zabierze nam marzenia 
które nie spełniło jeszcze się 
Myślę już inaczej
że nie okłamiesz mnie 
Bo bycie z Tobą razem 
Sprawiło, że uwierzyłem Ci

Mogę poczuć wolność mą 
Jesteś głosem z duszy mej
Lepiej mi jest gdy jesteś tu 
Aby być mą siłą, inspiracją mą 
Tworzymy własną drogą 
Nie zrobimy kroku wstecz
Nikt nie zabierze nam marzenia 
które nie spełniło jeszcze się 

Myślę już inaczej
że nie okłamiesz mnie 
Bo bycie z Tobą razem 
Sprawiło, że uwierzyłem Ci

Mogę poczuć wolność mą 
Jesteś głosem z duszy mej
Lepiej mi jest gdy jesteś tu 
Aby być mą siłą, inspiracją mą 

Tworzymy własną drogą 
Nie zrobimy kroku wstecz
Nikt nie zabierze nam marzenia 
które nie spełniło jeszcze się 

Myślę już inaczej
że nie okłamiesz mnie 
Bo bycie z Tobą razem 
Sprawiło, że uwierzyłem Ci


Mogę poczuć wolność mą 
Jesteś głosem z duszy mej
Lepiej mi jest gdy jesteś tu 
Aby być mą siłą, inspiracją mą 

3 komentarze:

  1. Super
    Nie mofe doczekac sie rozdziału
    Niech wena wraca

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne czekam na rozdział i życzę szybkiego powrotu weny twoja anonimowa komentatorka :)

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene